Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Säg aaaaahhhhhh...

Publicerad 2013-01-23 15:30:25 i Liten,

Idag har vi pratat med Tandhygienist på BVC. Inga nyheter direkt. Ät på bestämda tider och inget småätande där emellan och inget sött. Precis så som mamma och pappan borde göra. :) My brydde sig föga, hon for mest runt och tuggade på hennes nya lila tandborste. När vi kom hem busade vi en stund i snön, vilket var kul och skönt med lite frisk luft. Nu snorar vi vidare framför brasan.

My sover och mina tankar vandrar iväg, på måndag ska jag på intervju. Har försökt börjat ladda men hur visar man vem man är på bara en liten stund? Jag ska iaf göra mitt bästa, mer än så går ju inte! Vad tycker du man behöver tänka på?

/M




/M

Kommentarer

Postat av: Kregert

Publicerad 2013-01-24 16:45:02

När jag va nervös inför min första anställningsintervju sa min kusinsfru:
- anställningsintervju är det bästa som finns. Du får sitta och prata om dig själv, det du kan mest om, med folk som verkligen bryr sig och vill veta.
Lycka till !

Postat av: Maria

Publicerad 2013-01-26 12:57:07

Vilket kanon tips! :) tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela