Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Pirrar...

Publicerad 2013-01-28 10:59:44 i Allmänt,

... i magen man jag är konstigt nog inte så nervös ännu. Sitter på tåget till Stockholm, bara det är en lättnad. Något försenat men förhoppningsvis anländer vi till huvudstaden i tid.

Mitt ledord idag är som Lotta på bråkmakargatan: det är konstigt med mig jag kan nästan allting, utom slalom och det kan ju inte vara så svårt! :)

Känner mig snygg, business och nyfiken! Håll tummarna att jobbet är något för mig!

/M

Kommentarer

Postat av: Göran Jansson

Publicerad 2013-01-28 11:32:46

Hej Maria. Vad är det för jobb du söker? Blir det jobb i Stockholm då för din del eller?
Håller tummarna för dig i alla fall och hoppas du får vad du önskar. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela