Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nu händer det grejor!

Publicerad 2013-01-24 15:07:00 i Allmänt,

Mycket egogrejor inplanterat framöver. Här är litet utkast:
- Klipp och färg i morgon (mycket välbehövligt, väääääldigt länge sedan sist)
- Arbetsintervju på måndag.
- Hålla Buggkurs tisdag.
- Läkaren i februari för kontroll och förhoppningsvis eliminering av plutt på kinden.

Övrig tid är det naturligtvis full fokus på blivande 1 åringen som gäller som vanligt! Ja, pappan får såklart uppmärksamhet han också! Men jag planerar baka lite. Tänkte prova ett par kakor jag inte gjort förut, jag älskar att baka!! :)

Dagens dos av frisk luft bestod i pulkatur på byn! Vilken härlig vinterdag! Laddar också för en helg som jouränka, T går på jouren idag, rätt säker på att helgen blir bra ändå! ;)

/M

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-01-24 17:51:57

Men va kul med en arbetsintervju:) då får vi verkligen hoppas de går vägen;) kram

Postat av: Maria

Publicerad 2013-01-26 12:58:50

Ja, hoppas verkligen de går bra! Men som sagt jag kan inte annat än vara mig själv! :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela