Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Jouränka

Publicerad 2013-01-26 11:09:27 i Allmänt,

Jaha, larmet har gått och Tobbe har gett sig iväg på utryckning. Ett jour som han så korrekt uttryckte sig i morse. (Tror meningen var att han skulle säga ett jourjobb!?) Så nu sitter resterande familjen och funderar vad de ska hitta på! Eventuellt blir det en tur till staden för att glutta på west coast swing kursen som är på klubben idag. Eller så blir vi bara hemma och läser bok för My och myser. Och så måste jag snoka reda på alla papper jag ska ha med mig på intervjun på måndag. Det är högst upp på den ganska oplanetade att-göra listan.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela