Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

En riktigt bra start på dagen!

Publicerad 2013-01-29 14:49:43 i Allmänt,

Idag på förmiddagen ringde mannen som jag träffade igår på arbetsintervjun. Han hade glada nyheter, företaget i fråga tyckte jag var intressant så på måndag är det dags igen, fast då blir det intervju med arbetsgivaren. Snabba puckar!! Så nu är det bara att peppa om och hoppas att personkemin stämmer! Så på måndag mina vänner vore det bra om ni vill hålla tummarna för mig igen!! :)

Återkommer om vad och var tjänsten är om jag får den... ;)

Ikväll är det dags för kurs också, dags att buggaloss!! Det ser jag fram mot vi får väl se hur det går var över ett år sedan sist!

/M

Kommentarer

Postat av: x-kollegan!

Publicerad 2013-01-30 21:59:48

GRATTIS! Jätterkul!!
Håller alla tummar och tår!
Klart det kommer gå bra... jag kan berätta för blivande arbetskamrater vilken härlig kollega de får!! :)
"lycka-till-kram"

Postat av: Maria

Publicerad 2013-01-31 13:40:03

Tack!!! VA go du är!! :))) KRAMAR

Postat av: kakan

Publicerad 2013-02-02 08:14:01

Va kuul!!! :) är jättenyfiken på var det är någonstans :p

Svar: hehe... ja jag talar säkert om var det var också även om det inte var något för mig. :) Återkommer på måndag eller tisdag! :P
Toboia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela