Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

11 månader

Publicerad 2013-01-16 10:27:00 i Liten,

Jag kan inte fatta att det är 11 månader sen My kom till oss. Tiden har gått så galet fort. Hon går inte än men hon kryper i rasande tempo. Rester sig upp mot allt och lite till. Igår fick jag dessutom massor med slaskiga pussar. Jorå dessa kladdiga kärleksbevis är också fantastiska. Till och med att byta blöja har sin charm även om de luktar som en karl eller ett rejält fruntimmer krämat ur sig. Förstår alla som blir besatta småbarnsföräldrar efter de får barn... Jag är precis likadan!
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela