Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vill ha pengar i överflöd

Publicerad 2013-02-24 23:00:50 i

Vore fin fint att vinna pengar på lotto... över 200 miljoner... jisses! Vore fantastiskt finns ju hål att stoppa i! Bilen beslutade sig nämligen för att dö idag igen på eftermiddagen.. nån rem som gått av. Ja, visst bilar går sönder ibland men de känns lite surt när det är bara nån månad sedan vi fixade servon för si sådär 12 000 kr.. finns roligare saker att lägga pengarna på. Men som min mamma säger.. nog föder gud höken! Vi har det bra. Även om ett jobb skulle sitta fint. Så en av mina lyxdrömmar om att ett bröllop kunde bli verklighet i framtiden. Dagdrömmer en del om att bli fru Lundmark kan tänka mig att min kära börjar ledsna på mitt "tjat" fast jag tjatar inte så mycket egentligen, dagdrömmer skulle jag nog kalla det.
 
I morgon blir det dags för fas 2 i viktresan också... fas 1 är avklarad innan jul sen har jag haft uppehåll i några månader, platå kanske man kan kalla det. Fast 1 innebar - 10 kg. Fas två tänkte jag skulle innebära -10 kg till. Sen inleder jag fas 3... - 5 kg vi får väl se hur det går! Jag är peppad!
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela