Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Snösmälta

Publicerad 2013-02-25 16:14:07 i Allmänt,

Takdropp och solstrålar utomhus. Är det våren som är på G? Lite tidigt att hoppas på det kanske. Men bara solen visar sig då och då kan det gärna vara vinter ett tag till för min del. Även om jag ser fram mot pysslet ute i sommar grusgång och altan står på önskelistan.

Laddar för måndagsmiddag. men jag måste nog ta och googla lite nya recept.. Har idetorka på middagsförslag. Nån som har nåt tips??

/M

Bjuder även på ett par snöbilder från en annan solig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela