Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Luften gick ur

Publicerad 2013-02-06 11:32:46 i Allmänt,

Det har varit ett par konstiga dagar i sinnet. Känner mig liksom platt och lite förvirrad efter måndagens intervju. Vill jag? Vill dom? Hur blir det då? Osv.. Tänker på allt och lite till. Känns som någon punkterade den delen av hjärnan.

Annars har jag det fantastiskt med lilla fröken My! Begriper inte att hon är ett år om bara nån vecka! Ikväll när pappa T kommer hem tänkte jag börja baka lite, det ser jag fram mot, älskar att baka!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela