Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Lite mer pirrig den här måndagen....

Publicerad 2013-02-04 09:52:23 i Allmänt,

Idag är det måndag igen... Lite mer pirrig i magen idag. Dags för träff med företaget i fråga. Efter fredagens bilfärd blir jag lite orolig om jag ska hitta dit, men det fixar nog jag och mr GPS!

Så idag blir det pifftime igen. Känns som finnen gett med sig lite så den går nog att dölja. Så om någon timme kanske jag känner mig snygg, business och nyfiken. Idag är jag framförallt nyfiken. Ska bli intressant att få lite mer information om företaget och tjänsten rekryteringsfirman visste ju inte så mycket om det hela... Jag har laddat upp med frågor!

Som sagt håll tummarna, idag gäller det!!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela