Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kärlek!

Publicerad 2013-02-14 11:37:57 i Liten,

Jag känner så stor kärlek till min familj alla dagar i veckan! Det går liksom inte att beskriva! Men ikväll blir det nog lite extra gos dagen till ära!!

Igår började lilla donnan flirta, det är verkligen fantastiskt att se alla framsteg. De små förstår nog mycket mer än vad man tror. Hon går inte än men när man håller henne i en hand håller hon balansen hyfsat även om gången är lite stel. Men när hon kryper går det undan.

Jag fattar inte att det är ett år sedan vi lag oss lite pirriga för att vi visste att vi skulle bli igångsatta dagen efter. Men vaknade mitt i natten av att vattnet gick!! Och att hon sedan tittade ut ca 20 timmar senare! Så i morgon blir det till och fira den lilla 1 åringen!! Ikväll blir det tårtbak och inslagning av presenter.

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela