Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Drömmer

Publicerad 2013-02-21 13:08:17 i Allmänt,

Flera gånger i veckan när vi sover kastar jag armen över T och drar i honom i sömnen. Det händer när han vänder på sig. När han frågar vad jag håller på med svarar jag inte utan vänder på mig och fortsätter sova. En gång har jag svarat och då sa jag... "Du höll ju på att ramla ur!" Sen sov jag igen! Jag undrar vad det är för konstig reflex jag utvecklat sen jag blev mamma eller om helt enkelt drömmer.

Om jag vore T skulle jag bli livrädd! :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela