Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tiden rusar!

Publicerad 2012-05-22 22:17:14 i Allmänt,

Det är som alla säger, när man är hemma med barn hinner man verkligen inget annat än mysa, gosa och underhålla det lilla underverket.

Men livet är såå härligt. Vi har fått en underbar liten tjej.

Dock har jag nog pruttat med munnen lite för många gånger.. för nu gör My det ungefär 100 gånger om dagen. Jaja, charmigt är det iaf! De börjar hända så mycket nu, hon börjar upptäcka sig själv.. sina händer och fötter.. Ja, tänk att man kan titta på någon i flera timmar hon är alldeles alldeles underbar!

Idag har hon fått sprutor också, My tyckte inte de var så farligt (hon skriker och grinar mer när vi tar på henne mössan) Men mamman tyckte de var värre, hon grät.

Status på mamman är dock lite sämre, hon är inte charmigt gravidtjock längre utan bara tjock. Mascara lyckas jag måla dit ibland innan vi ger oss ut. Då är de tur att My själ den största uppmärksamheten eller att man äger ett par stora solglasögon :)




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-22 22:32:06

Känner igen mig!!! Är så less på "degmagen" som mina tjejer påminner mig om att jag har. Amning har aldrig fungerat som viktminskningsmetod på mig som hos vissa kvinnor. Jag blir snarare så hungrig att jag äter för mycket! Å förmodligen fel också! Nej nu får det vara slut på degen!!! Beach 2012 here I come. Eller höst 2012 kanske får duga....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela