Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Våren är här.

Publicerad 2012-03-31 17:47:00 i Allmänt,

Livet som mamma är helt underbart!

Har sett tussilago och blåsippor även om de var helt vitt ute i morse. Vintern gjorde en snabb comeback, för att sedan försvinna igen.

Jag tycker en sak är konstigt. Varför informerar man inte mer om komplikationerna som kommer efter en förlossning? Förlossningen har barnmorskan pratat jätte mycket om. Och de gjorde ont visst, men de är ju övergående. Varför informerar man inte om veckorna efter med sveda och värk och andra otrevligheter? Jaja.. nu börja pullan pigga på sig, vilket är skönt. Även om de fortfarande händer grejor i kroppen som inte hände förut. Men som sagt livet som mamma är underbart. Jag älskar min familj!



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-03-31 19:54:26

Nej dom är dåliga på att tala om allt sånt. Jag trodde nåt var fel när det sved och brände och urket aldrig slutade men som tur är så har man ju vänner att fråga:)

Postat av: Hanna V

Publicerad 2012-04-02 19:44:32

Första bilden på tobbe och My är Helt fantastisk! Snacka om att hon är lik honom!



Hoppas vi ses snart igen! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela