Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kärlekslivet får vänta...

Publicerad 2012-06-08 19:52:02 i Allmänt,

... tills nytt tillfälle ges, vi skulle försöka oss på här i veckan. MEN de var nån liten tös som tyckte de var en väldigt bra ide att börja gallskrika i vagnen några rum bort... precis innan... eh.. ja ni får väl lista ut själva. . jaja... så kan de vara... Vi får väl försöka igen när tillfälle ges, nån som vill vara barnvakt? Nån?  HAHA..

Kändes precis som om vi var i en klassisk komedi. Vi skrattade gott. Så kan livet vara.

Trevlig helg!

/M

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-06-13 09:40:02

JAG vill vara barnvakt =). Men ni får vänta tills min hosta är slut haha.

Postat av: Helena

Publicerad 2012-06-20 16:34:18

BARNVAKT....jag jag jag... :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-07-17 22:57:38

Du kommer lära dig snart vad bolibompasex är:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela