Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Sömntuta.

Publicerad 2012-07-05 10:13:57 i Allmänt,

Liten tjej sover fortfarande, så jag har fått lite egentid nu såhär på morgonen. Känns lite konstigt att inte ha någon att ta hänsyn till.

Jag tappar så fasligt mycket hår, de är värdelöst... de är verkligen hårstrån överallt och ingenstans.. men man gör tydligen det när man fått en guldklimp.

Snart har Tobbe semester, ser verkligen fram mot 4 veckor tillsammans med hela familjen!

Ha en bra dag!

/M

En liten bild på vår gobit...

Kommentarer

Postat av: Farbror

Publicerad 2012-07-05 11:14:13

Fin bild på lilla My. Ingen rumpnisse där inte.

Börjar bli lite orolig nu, 2 uppdateringar på så kort tid . Vad har hänt?

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-09 21:59:57

ja, visst är hon väl fin. Till och med när hon är rumpnisse ;P



hehe, kan du tänka dig... jag är nog en periodare.. först inget sen inget sen två inlägg.. allt när möjlighet ges :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela