Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Underliga drömmar, jajamänsan!

Publicerad 2012-01-24 12:10:37 i Liten,

I natt drömde jag att jag födde på förlossningen. Men barnmorskan sa att de är alldeles för tidigt så vi fick trycka tillbaka den in magen igen. Väldigt underlig dröm. Drömmer väldigt verkliga drömmar nu, och underliga.

För övrigt jobbade jag min sista dag i fredags inför den kommande föräldraledigheten, jag ska nu vara hemma i ett år ungefär.. känns väldigt underligt. Men dagarna rullar på... mycket vila står på schemat men även lite måla och lite bakning. Gillar livet som hemmafru. Ska bli spännande att såsmåning om få sällskap av liten. Dagarna till beräknat datum minskar.

Tror både Tobbe och jag har väldigt svårt att förstå att vi inom en snar framtid kommer bli en liten familj. De kommer finnas en lite plutt som kommer ha sin egen personlighet. Ska bli så spännande och se vem det är som kommer ut. Väntar på dig nu liten!



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-24 15:04:49

Fina fina du <3 Underbar bild på dej o liten <3 Ni kommer vara underbara föräldrar <3

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-24 18:20:12

Jadu jag drömde om att båda föda kattungar och att det bara var luft som kom ut när jag väl födde. Dom säger att de är ganska vanligt att drömma om sånt. Och sexdrömmar!! ;) töhöhö!



Superfin bild på dig och imorn får jag klappa lite på magen! ;) tss!

Postat av: Helena w

Publicerad 2012-01-25 15:33:08

du är sååå fin !!! Lycka till. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela