Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Livskvalité

Publicerad 2012-01-25 16:49:09 i Allmänt,

Idag när jag klev upp var det en underbar soluppgång, solen glödde. Ivrig som jag var högg jag kameran och klädde på mig. Och ut för att att fota den fina solen. När jag väl fått på mig mina kläder (är inte den smidigaste tjejen i stan) och kommit ut så var solen gömd bakom en ridå av moln :/ Så jag missade det tillfället och tog sedan tag i dagen... med sådant som förgyller dagen...

Eldade hela förmiddagen mycket mysigt, sedan har det varit fika för hela slanten då jag har haft härligt besök idag.Emelie och Anna och lilla Maja har gjort mig sällskap. Mycket mysigt.

Nu har jag satt deg på jäsning. Bulldeg.. Mjöl överallt och ingenstans. Vi får väl hoppas att det går att äta bullarna när de är gräddade :)

Att ta dagen som den kommer passar mig utmärkt. Väntans tider är härligt. Ser ändå fram mot sällskap och mindre tid till pyssel.

Fullspäckad vecka.. men bara härliga grejor, måla och pyssla, besök och i morgon ska jag klippa mig. Jag har förvarnat frisören, kommer jag inte är jag på förlossningen.. men åh vad härligt de ska bli att bli nyfixad i barret. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela