Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Fotbollsnostagli...

Publicerad 2012-01-30 11:30:54 i Allmänt,

I morse när jag läste tidningen såg jag att ett lag från mina hemmatrakter hade vunnit en cup i helgen. Vad kul tänkte jag säkert någon man känner igen på bilden började titta.. Insåg att jag inte kände igen en enda.. Alla såg ut som ungtuppar, då slog de mig... Jag börar bli gammal?! Och ja, jag fyller 30 i år.

Ja, de är ju några år sen man sprang och spanade på herrlagen. Och då var de ju faktiskt några år äldre än mig, så jag skulle tro att de flesta har slutat. Kan tänka mig att de är rätt många i damlagen som jag mött under flera år som också har lagt skorna på hyllan. Kändes lite konstigt på nåt vis, kändes som igår man var sådär tränad och studsade upp och ned i målet. Fast tänker jag än gång till så jag jag nog mer lik bollen nu än en spänstig målvakt :)

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela