Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Snöflingor...

Publicerad 2012-02-08 12:09:55 i Liten,

Singlar ner från himlen, dock inga mängder. De sägs att ingen snöflinga är den andre lik. Ändå bildar de när de landat en jämt vitt täcke till marken. De är så vackert med vinter.

Snart ska jag lämna landet och fara in till stan, kontroll hos barnmorskan. Håll tummarna att blodtrycket har gått ned. Annars vet jag inte riktigt vad som händer. 5 dagar kvar till beräknat datum. Bara liten mår bra där inne är jag nöjd. Jag är redo, nu väntar vi bara på att liten är redo att komma ut till världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela