Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Lite tankar...

Publicerad 2012-02-03 10:31:38 i Allmänt,

- Att jag inte är någon planeringsmänniska. Måste vara hemskt att vara planeringsmänniska och gå och vänta på liten bebis i magen. Leveransalternativ på vilken dag som helst en månad framåt är inte direkt lätt att planera runt :)

- Att jag har haft rätt (igen) Snön kom i februari. Att de är kallt är också ett plus för skottning, för då blir snön så fjäderlätt. Dock ett minus för att som vill bygga snögubbar.

- Tulpaner, De är så fina. Har mani just nu köper tulpaner varje vecka. Verkligen är vardagslyx att unna sig, nya fina snittblommor till varje helg, enkelt sätt att förgylla tillvaron.

- Varför är alla mina orkidéer synkade, antingen blommar alla superfint eller så är de bara gröna blad och pinnar i fönstren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela