Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hur var livet?

Publicerad 2012-04-13 12:00:20 i Allmänt,

...Innan lilla tjejen kom, vad gjorde jag då? Kan verkligen inte tänka mig ett liv utan My nu.

Upptäckte att jag verkligen ha tydliga "skeden" i livet från man flyttade hemifrån.

Först den naiva ungavuxna som trodde hon visste vem hon var och att hon hade allt.

SÅ var verkligen inte fallet för efter några år gick flyttlasset hem till mamma och pappa ett halvår för att söka vägen man skulle ta vidare i livet.

Vägen blev flytt till gävle där jag kom på efter en tids upptäckande vem jag är och vad jag vill ha.

Sen kom han mannen i mitt liv, 3 år sen idag vänskapen utvecklades till härlig kärlek! Idag fredag den 13 firar vi 3 år tillsammans! Det känns som vi varit hon mycket längre samtidigt som de känns som om tre år är en lång tid.

Vi levde loppan som särbos en tid, sedan flyttade vi till hus. Byggde ut och nu är våran dotter här. Nu är jag mammaledig med en fantastisk pappa och dotter. Betydelsen av ordet bullmamma i mitt liv just nu är inte nybakta bullar utan snarare en degig mage. MEN jag älskar mitt liv! Jag älskar att allt annat stannar upp och att vi befinner oss i en bebisbubbla!

Nu verkar min tjej vakna så nu blir de ett ryck för att sedan ta en sväng till stan för diverse inköp, hur 3-årsdagen firas? Hela familjen samlad, god mat och massor med familjemys!

Tack älskning för de här åren, ser fram mot resten av vårat liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela