Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

tick tick tick tick...

Publicerad 2011-10-25 22:12:41 i Allmänt,

oj, vad det lilla hjärtat tickade snabbt i min mage. Igår var vi hos barnmorskan och fick tjuvlyssna på lilla grodan. Så väldigt häftigt att höra aktiviteterna där inne. Jag tror inte att jag förstår det vi ska bli föräldrar. Nu är det inte så långt kvar heller, vi är inne i 6.e månaden. v. 25 :) Jag mår bra oförskämt bra skulle jag tro. Fick order att börja äta järntabletter trots att värderna låg bra.. så ja... hejdå normalfungerade mage och hej, hårding!

Här är en bild från 1 okt alltså ca en månad sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela