Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

De tar längre...

Publicerad 2011-10-23 15:23:07 i Allmänt,

... tid än vad man tror.. VI har jobbat på hela helgen vi har gjort stora steg framåt men vi är inte nära planen jag lag i lördags. De mesta är grundmålat men ja.. vi är inte klara som sagt... Men ujuj vad fint de blir om jag får säga det själv.

Är så sjukt nöjd med badrummet också, jag skryter så mycket jag bara kan om vår utbyggnad är så nöjd. De blir så fint! De blir så bra vi är SÅ duktiga!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela