Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vilken härlig födelsedag!

Publicerad 2011-11-11 11:11:04 i Allmänt,

Vid frukost drog min älskling fram den... presenten alltså. Och det var ett halsband med tillhörande örhängen i silver. Sjuk nöjd!

Sen följde en helt vanlig arbetsdag med några skillnader, födelsedagskramar och hembakt till fikat. Kalorierna lag sig precis på samma ställe som alla andra likasinnade... rumpan, röven, arslet.

Kvart i tre for jag hemåt för att svida om och fixa lite för att sedan fara till Stockholm med Tobbe. Väl framme käkade vi världens romantiska födelsedagsmiddag.... på MAX... ja, jag vet det kanske inte är det mest exklusiva stället, men de fanns ju inte riktigt tid för fin middag i Stockholm, så för att vi inte skulle missa föreställningen blev de MAX, det är ju ändå sällskapet som räknas. Och ska man nångång unna sig en hamburgare så är det på sin födelsedag.

Efter föda var intagen begav vi oss till Oscars för att se Montypytons Spamalot i svensk uppsättning. Jag säger bara OJ, vad rolig och OJ, vad härliga skådespelare det var med. Rekommenderas varmt till alla som gillar att skratta och underfundiga skämt. Henrik Dorsin, Adde Malmberg och Johan Glans var hur bra som helst. Men jag undrar inte om Kim Sulocki slog dem på fingrarna, oj vad rolig och dansant han var.

Sedan blev det en snabbvisit till Tobbes bror och hans tjej, vilket gjorde att de dröjde några timmar innan vi var påväg hem... 3.00 kröp vi ner i sängen. Vilket gör den här lediga dagen till ännu mer underbar!

Dagens datum 11-11-11 är en historiskt datum som vi tänkte fira med att skruva garderober, tvätta, städa och grejsa. Jag tycker det är en perfekt datum för att förbereda inför framtiden.

/M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela