Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Sparkar och spänner i min buk...

Publicerad 2011-11-20 13:33:15 i Liten,

Ja, de händer verkligen grejor i magen nu. Till och från är de action där inne. Jag börjar bli så nyfiken på vad de är för filur som gror i min mage. Vem är det som kommer titta ut? Och shit vad spännande det ska bli att se hur man utvecklas till en förälder.

Jag älskar att vara gravid stolt över att de syns mer och mer. Dock inte lika överlycklig över att svälla upp i fötter och ben samt att orken tar slut fort, väldigt fort. Men herregud, jag ska vara tacksam över att må så bra som jag gör.

I helgen har jag sambo och magen varit på hotell övernattning i Stockholm fre-lör i mycket goda vänners lag. Maten på Valpino rekommenderas verkligen framförallt pastan! Lördag lunch for vi hemåt efter en liten tur på stan för 2 års kalas och sedan 30 års kalas. Fullspäckad helg vilket gör att dagens aktivitet handar om att vara hemma och mysa.. kanske måla litens rum en sväng till.. vi får se om kraften infinner sig. Just nu mår vi väldigt gott i soffan framför brasan med en varsin hand på den gäsande magen.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela