Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Snön ligger i Kjessmansbo

Publicerad 2011-11-28 21:59:00 i Allmänt,

Igår den 27 november kom årets första snö. Vi har ett par cm som ligger kvar här på landet. De blir så mycket ljusare på en gång när snön behagar komma. Vi får väl se hur länge den ligger kvar då det ser ut som om plusgraderna håller sig kvar ett tag till.

Advent har infunnit sig i vårt lilla tomtehus.. mycket nöjd och mycket mysigt!

Status uppdatering utbyggnad: I veckan flyttar vi nog in i vårat nya sovrum. Kläderna flyttade dit i lördags.

Status uppdatering liten i magen: JA, jag växer och liten också förhoppningsvis.. nu är jag som en boll.. en vacker sådan om jag får säga det själv. Vi börjar hitta några namn att välja på men vi får se vem de är som tittar ut, allt känns så spännande.

/M

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-11-30 12:55:20

hej... kul att ni väntar barn igen, grattis grattis, när är det dax ? vill se mer bilder på magen. :)) Lycka till !! Kram HW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela