Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Förkylningen som tog min träning..

Publicerad 2011-03-07 20:18:21 i Allmänt,

Idag har jag kört spinning första gången sen förra måndagen. De kom en förkylning ivägen... ett tag var de så jag funderade på om man kunde drunkna i sitt eget snor.. men jag överlevde förkylningen.. de är nu de kritiska är, de är lätt att fortsätta att inte träna efter en förkylningen.. men idag körde vi på.

Förra veckan flyttade vi, alltså jobbet. Är nu på brynäs istället för andersberg. Jätte fina lokaler, de känns kul skönt med en nystart efter en tung höst på jobbet.

Nu blir de filmmys i soffan med min älskling..

Ett konstaterade, är man sugen på godis hjälper fan inte mandariner :)

/M

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-03-08 19:49:51

Frukt är inte godis =).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela