Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tiden går sakta...

Publicerad 2011-07-16 13:48:36 i Allmänt,

... fast ändå fort.. konstig känsla, men jag vill att två veckor till ska ha gått. Då har jag nämligen SEMESTER. Känns som en ocean med tid fram tills dess..  Men mycket har hänt den senaste tiden. Husbyggen knallar framåt med stormsteg. Ångrar inte för en sekund att vi anlitat snickare för att slå upp allt utvändigt. Vi kommer ha nog att göra ändå. Tiden vi sparar på detta är värt mer än pengarna vi skulle ha sparat tycker jag.

För övrigt kan man väl inte direkt imponeras av vädret. Sol, mulet, regn, kallt varmt, varierande sommar kan man säga. Man kan säga att sommaren hittills har varit som en ända stor midsommarafton... så beter sig vädret.

Nä, nu ska jag öva knäppa med fingrarna, tillslut kanske man får till en knäpp så man åker framåt i tiden.. en si sådär 2 veckor, iof väntar jobb, massor med jobb. Då är det nämligen våran tur att pyssla, då ska vi göra klart resten i utbyggnaden!

/M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela