Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hotellweekend dålig date?

Publicerad 2011-01-10 18:11:48 i Allmänt,

Vi har bott på hotell nu i några dagar i Sundsvall, vilket får mig att tvivla.

Det jag tvivlar på är om det verkligen är så smart att åka på hotellweekend när man är nykära. Jag har alltid romantiserat detta. Åka bort några dagar på hotell bara jag och min partner.. Nu när man har varit ihop ett tag är det en bra idé men icke när man är nykär.

Jag menar vem tycker det är trevligt med magknip en hel helg för att man inte vill gå på toaletten. Eftersom denna fungerar som en högtalare så låter världens minsta smit-fis som om himlen ramlar ner.. Vilket gör att partnern utanför hör aktiviteten med all säkerhet. Tänk då på när du ska kliva ur toaletten, vad gör man då? Ber om ursäkt, skojar bort de eller lossas som ingenting? Romantiskt? Nja...

/M

 

 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-01-10 20:46:06

HAHA, smitfis. Eller så kan man...spy stopp i den. Inte heller romantiskt. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela