Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Strålande...

Publicerad 2011-12-23 23:26:29 i Allmänt,

...jul... Nu är vi redo. VI har gjort de vi hunnit.. resten får vi ta ett annat år.. Granen är klädd och skinkan är griljerad. En del julgodis är även tillverkat. Så nu kan julen gärna komma. Dan före dan idag..

För övrigt ser fötterna ut som uppsugna tvättsvampar..

Vi har äntligen provsovit i nya sovrummet, de gick bra. Jag kan nog iof sova lite överallt just nu.. men sovrummet fungerade fin fint. Bra blev de också om jag får fortsätta min osmickande skrytar turné vad de gäller vår utbyggnad!

God jul! Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela