Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nä, jag vet inte..

Publicerad 2011-12-18 13:24:46 i Allmänt,

Vad det är.. har inte någon känsla heller om de blir en tös eller grabb. Men jag är rätt säker på att de blir en människa. Hehe om de inte blir ett träskttroll då :)

Ska jag gissa så tror jag (som de flesta andra) att de blir en tjej, om jag tittar på mig bakifrån. Röven är bredare än vanligt.. men om jag bara tittar på magen så är de nog en kille då den putar framåt. SÅ ja.. nåt av de är det. :)

De flesta gissar på tjej. Många tror det är två. Men jag är rätt säker på att de är en..

För övrigt är det snart jul, idag har det snöat hela dagen. Håller tummarna att de inte försvinner så vi får en vit jul.

Mycket funderingar om graviditeten och liten just nu.. och huset.. men de är inte så konstigt de är de som snurrar mest i huvudet. De är säkert nåt biologiskt.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela