Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bubbelkopp införskaffad!

Publicerad 2011-08-12 12:51:57 i Allmänt,

Det är inte billigt med badrum.. verkligen inte.. bara våtrumskivorna kostar 379 kr st och vi behöver 15 st... ja de rullar iväg. Men de känns som de kommer bli bra...

Alla innerväggar är nu på plats. Rummen har tagit from. Det blir en stor hall och rummen kommer bli i perfekt storlek, märks det att jag är barnsligt nöjd med vad som växer fram?!

Igår var vi till Örebro till Hemmalagret för att provsitta badkar. Jag är av den sorten så jag vill känna och kämma och provsitta innan jag beställer något så dyrt från internet. Så vi bestämde oss för ett bubbelbadkar därifrån. Vi lyckades till och med förhandla till oss lite rabatt, de är alltid välkommet. Så i början av nästa vecka kommer det levererad till dörren! Kaklet kom idag.. plattsättaren kommer under nästa vecka. Jorå så att!





Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-12 17:23:03

Va mysigt med sånt badkar! Bara jordgubbar å bubbel som fattas! Ska ni köra med uthyrning? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela