Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Boll?

Publicerad 2010-09-25 13:41:38 i Allmänt,

Jag känner mig som en boll.. magen putar ut och kläderna sitter väl sådär måste jag väl säga..

är nog en liten bebis mage sen är jag nog rätt uppsvälld... tarmarna arbetar inte sitt fortaste om jag säger så..

Är så himla rörd för alla härliga människor som gratulerat oss! Vi är så glada för kulon(vi kallar magen så) och de gör oss väldigt glada att de är så många som glädjs med oss! Livet ÄR härligt!!

Nu blir de lite pyssel.. sen blir de röj på stan! Eller röj och röj..ut och äta iaf.. GOTT!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela