Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Positv kick

Publicerad 2010-10-27 21:53:34 i Allmänt,

Har haft kurs idag.. eller snararare hållit i kurs i bugg.. mina kursdeltagare börjar bli så fantastiskt duktiga! De ger positiv energi, de behöver jag!

Vardagen rullar verkligen på nu.. snart har den här veckan gått.. idag är de en hel vecka sen vi fick åka in till sjukhuset. Tiden går... Man blir konstigt nog starkare, de trodde jag inte för en vecka sen.

Nu har vi ritning och kalkyl klar inför utbyggnaden. Ansökan om bygglov är inlämnat så nu är de bara att hålla tummarna!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela