Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Pappa på sjukhus, Jerry och mässor..

Publicerad 2010-10-15 18:59:09 i Allmänt,

Turbulent tid nu... Pappsen har varit in på sjukhus för kärlkramp.. de har varit väldigt jobbigt.. skönt dock att han är piggare nu.. håller tummarna att de som gjorts räcker!!

Förra helgen var vi till Stockholm på Jerry Williams, säg vad ni vill men jag tycker fortfarande han är KUNG.. han rockar järnet!! ROCK ´N ROLL!! På söndagen var vi på villa och hem mässa... De var skoj.. massor med bra saker att titta på för oss nu när vi planerar utbyggnad.. om allt går som de ska.

De var även Underbara barn mässa.. men alla tillbehör som man behöver och inte behöver till bebis.. vi stod och tittade på en barnvagn.. väldigt ovant för oss båda.. då kom de är hurtig säljare och visade vagen..
Den var både en ligg och sitt vagn.. hade tre olika steg på ryggstödet.. hjulen gick lätt att ta av.. de gick super smidigt och fälla ihop den.. de kunde bildas en åkpåse av två delar av vagnen... jag kände mig som bambi på hal is.. jag har knappt en aning om vad en åkpåse ens är... De är som sagt mycket att lära.. men de är härligt på samma gång.

Magen växer så de knakar.. tycker jag iaf.. såhär ser jag ut nu... och är troligt i v.16 återkommer med mer säkert svar när vi varit på ultraljud den 2 nov!



/M

 

 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2010-10-16 13:44:59

underbar, söt liten magge <3 Hoppas ni mår bra! Spännande med ultra ljud!! Till helgen blir det Brolle.. wihooo =)

Postat av: Helena

Publicerad 2010-10-18 07:46:48

tackar... VA fin du är !! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela