Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mamma kläder..

Publicerad 2010-10-04 16:02:14 i Allmänt,

Har införskaffat mig mina första mamma byxor! Var väl kanske på tiden då jag bott i leggings de senaste månaden..

två par blev det.. från HM.. MEN jag undrar, varför finns det inga mamma kläder på några andra butiker! Förut har jag alltid sett mammakläder överallt.. men nu när jag ska ha.. då finns de inte.. Jag har frågat på Lindex, kappahl och Åhlens.. och ingen av dem hade iaf.. tråkigt!

Nu ska jag laga lite mat till min kära tänkte komma hem! Lasange står på menyn.. med lite god grönsallad.. de blir gott.. kurrar lite i magen..

Hösten är här... de är härligt.. så mysigt att tända upp huset med ljus och elda i kaminen.. de är kvalité

Mot matlagningen...
/m

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-10-04 17:22:50

Vad är det för fel med att bo i leggings?! Oj, blev jag så där defensiv nu igen... :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-05 09:32:49

Dom har mammakläder på vero moda också har ja sett :) Vet dock inte om de är något att ha men man kan ju kika! :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-13 18:32:51

Jag hade också svårt att hitta mammabyxor, men som tur har jag äntligen hittat ett par :) så dem används flitigt.Jag letade också överrallt men det fínns nästan bara på H&M. Men när jag går hemma är de mjukisbyxor som gäller :)

Postat av: Helena W

Publicerad 2010-10-14 13:54:54

bild på magen tack ... om de blivit nån än ? ;) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela