Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Konstigt att återgå till de normala..

Publicerad 2010-10-24 12:13:12 i Allmänt,

Är det inte underligt i största delen av mitt liv har jag inte varit gravid.. nu känns de jätte konstigt, de normala känns konstigt.. kanske inte är så konstigt men de känns konstigt!

Dagens ord är kanske som ni märker... Konstigt!

Idag blir de en tur in till stan, vi får se vad vi tar oss för kanske en fika, antagligen ett besök på dansklubben!

Känner mig lite folkskygg, men ju fler människor jag träffar ju starkare blir jag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela