Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Dålig dag idag..

Publicerad 2010-10-28 20:51:12 i Allmänt,

De vardagliga har varit bra idag... jag har hållit humöret uppe MEN min hjärna och mitt hjärta har var tårfyllt idag. Idag har jag varit närmare gråt än jag varit på flera dagar. Det har till och med fallit ett par tårar...

Vill hoppa fram.. fram i livet tills jobbet är uppstrukturerat, pappa är helt ok och jag är förhoppningsvis gravid igen med ett friskt barn som inte tänker lämna oss!

Tro nu inte att jag inte gillar mitt liv.. jag älskar det! MEN det är en del elände som skulle behöva komma på fötter NU!¨

Skönt är iaf att de är fredag i morgon! Middags bjudning hos grannarna ser vi verkligen fram mot. Sen blir de en tur till stockholm för ett musikalbesök Sugar- hetaste laget! De ska bli kul och skönt att komma iväg och träffa Patrik och Linda också, de ser jag fram mot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela