Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Surfi**a

Publicerad 2010-11-25 21:47:08 i Allmänt,

Jag kommit på en sak som jag inte gillar med mig själv nämligen följande:

Jag är ingen strikt planeringsmänniska men när jag väl planerat något och det inte blir som jag tänkt kan jag bli sur ibland... otrevlig sida hos mig själv faktiskt. De har hänt ikväll känner mig sur som en bitch morrar till Tobbe min älskling i tele för att han blev tvungen att jobba över, inte alls min mening. Jag vet dessutom att de är orrättvist mot honom att vara surig för en sån sak, men ändå är jag så nu.. varför?

Nu låter de som om jag är en bitch av hög grad.. de hoppas jag verkligen inte att jag är. Skyller lite på att de är jobbigt på jobbet, jag är rätt labil just nu! De plockar nämligen ner alla maskiner och skickar iväg och städar och återställer produktionslokalerna. Så snart får mina vänner och kolegor sluta. Att de dessutom inte riktigt verkar finnas nån rikitg plan för oss som är kvar gör mig lite konfunderad! Inte roligt, INTE alls... 

nu ska jag skicka ett sms och be honom om ursäkt. Han är verkligen inte värd surfittan som jag var nyss..

Förlåt Älskling!


Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-11-25 22:25:09

Jag är precis likadan. Så länge man inser det och tar ansvar för sina surfi**estunder så är det helt okej tycker jag. :D

Postat av: Lojsan

Publicerad 2010-11-26 07:23:59

HAHA...behöver jag säga mer? Jag är ju självaste surfitte-snöänkan själv! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela