Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Så gör du din egen Shrek

Publicerad 2010-11-11 20:19:51 i Allmänt,

I lördags var vi på maskerad. Vi bestämde oss för att klä ut oss till Shrek och Fiona...

Efter ett par inköp:

Kroppsfärg, grön självfallet
gröna ballonger
ståltråd
diadem

Så var jag i full gång i tillverkningen. Öronen gjorde jag av ståltråden och ballongerna och fäste dessa sedan på diademet samt på en tiara som jag hade sedan förut.

Rotade runt lite i garderoben och fann en väst, svarta byxor, grön klänning och skärp så var även kläderna klirrade.. Förutom Shreks tröja.. som tur var så fick jag låna en underställströja av Carina, den blev KLOCKREN!

Skrattade som tusan när vi gjorde oss klara, visst var vi fina:

 



Och JA, färgen gick bort.. efter mycket VARMT vatten och YES diskmedel

 

 

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela