Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hoppade bocken.

Publicerad 2010-11-28 18:50:52 i Allmänt,

Hoppade över invigningen i år igen... orkar inte in till stan till alla människor. De blev mest pyssel här hemma med lite snöskottning och vika tvätt och sånt.

Sen blev de även en tur till dansklubben och prata lite strunt.. Härliga vänner man har, bara ett konstaterande!

Snöänka har jag varit hela dagen så jag har fått roa mig själv.. har gått ganska bra. Men nu vill jag ha sällskap framför brasan.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/M

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-11-30 13:31:07

oss bredarslade surfi**or emellan..



Läste dina senaste 3 inlägg och blev så rörd. Herregud, de kunde lika gärna varit jag som skrev allt det där. Rumpa - check, ej planeringsmäniska --check, blir sur om jag motförmodan planerat något -- check. Tack för att du finns Maria så jag kan relatera till någon! Det är tur att du och jag är helt fantastiska trots detta.



Ser fram emot våren, då vi (jag o jimpa) äntligen får börja dansa igen! DANS är livet!



Tycker mycket om dej MARIA! KRAM från mej



Postat av: Hanna

Publicerad 2010-11-30 13:33:41

oss bredarslade surfi**or emellan..



Läste dina senaste 3 inlägg och blev så rörd. Herregud, de kunde lika gärna varit jag som skrev allt det där. Rumpa - check, ej planeringsmäniska --check, blir sur om jag motförmodan planerat något -- check. Tack för att du finns Maria så jag kan relatera till någon! Det är tur att du och jag är helt fantastiska trots denna bredarslade surfi**e gen.



Ser fram emot våren, då jag och jimpa får börja träna och dansa igen. DANs är livet!



Jag tycker om dej Maria! Kram från mej

Postat av: hanna

Publicerad 2010-11-30 13:34:24

oj två nästintill lika inlägg, de bjuder jag på! ;)

Postat av: Jess

Publicerad 2010-11-30 20:08:50

Härlig vän DU är, en julgransmatta bara så där! :D Den är så fiiiin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela