Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Driver du med mig?

Publicerad 2010-11-25 18:46:42 i Allmänt,

De har inte kommit sådär super stora mängder snö, MEN all snö ligger eller låg på våran väg till huset. Shit vad med snödriver. Galet!

Nu när jag sitter inne i värmen med en snorig näsa kan jag dock inte låta bli och tycka att de är lite mysig, med snö alltså, snorig näsa är värdelöst!!t!

Jag har helg nu, har tagit ledigt i morgon de ska bli sååå skönt, sen är de besök från Norrland och Julaktion på schemat!

Nä nu blir de soffläge, har inte mycket energi kvar.. ingen alls faktiskt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela