Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

28

Publicerad 2010-11-22 17:43:28 i Huset,

Jag har blivit ett år äldre den här månaden... Nu är jag 28 år, tiden bara rusar iväg.. Detta betyder att jag snart har haft mitt körkort i 10 år! Jag minns att jag funderade på hur jag skulle vara om 10 år när jag tog körkortet. Jag är rätt nöjd med resultatet tycker jag! Har en fantastisk tillvaro och underbara människor i min omgivning, sen är jag inte så tokig jag heller!

November var en bra månad, snön har fallit så det är helt vitt...

Mina favorit sökord på Google är nu.. badrumsmöbler, kakel och utbyggnad... Funderar på denna underdel. Men med ett spegelskåp. Dansani Bolero tvättställ...




/M

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-22 18:01:18

Du e såååå go du med gumman <3



Fina möbler ;) Visst e det kul att kolla in nytt? Jag vill oxå rusta lite o snygga till...men men....här får vi snällt vänta tills knodden kommit hem ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-22 19:10:44

www.sigro.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela