Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Sommar- säl..

Publicerad 2010-05-08 16:32:38 i Allmänt,

Finns tydligen också i Kjessmansbo... Ses ofta kravla omkring runt land... i gräset.. Sälen har satt potatis och planterat roccola, dill och gräslök idag.. vi får väl se vad som tittar upp. Håll tummarna! Potäter till midsommar skulle vara riktigt trevligt.


Veckan som gått har vi haft en engelska lärare på jobbet. En riktig gentleman.. öppnar dörrar, drar ut stolen.. ja allt sånt brittiskt... Dock vet jag inte om jag uppskattade hans fina kommentar. Han klagade på att han frös.. Då sa jag att han hade lite för lite fett på kroppen och att han kunde få lite av mig... Då han:
-But i like fluffy women! Absolut menat som en komplimang... frågan är om jag tar de som en.. ;)


Eftersom jag inte kunde låta bli att berätta detta här hemma så går jag numer under namnet Fluffy.. :S

/M

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-05-09 11:10:02

Kör favoritcitatet från Ice Age som svar: "I'm not fat, it's the fur! It's poofy!" :P



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela