Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ännu mer huslighetspoäng

Publicerad 2010-05-14 18:10:50 i Allmänt,

Idag har jag samlat vuxenpoäng (ja, jag anser mig fortfarande som ung i jakt på vuxenpoäng) Jag har nämligen haft kaffefrämmade av mina kära föräldrar med hund. Jag har även städat och tvättat på min lediga dag. Grejen var så att jag planerade städa idag som en överraskning till min karl. Så sa han igår.. Lite små retsamt.. Va bra att du är ledig i morgon då skulle du ju kunna städa… suck! De var ju en jätteöveraskning för honom idag när han kom hem när de var nystädat..

Igår rensade vi ur delar av gäststugan och snickarboden. Lite rivning av vägg och ny färg så är gäststugan riktigt fin!


För att återta lite ungdomspoäng så har vi införskaffat en rund kyl! till ölen.. och vatten och läsk (groggvirke). Kanon! Kall öl utan att behöva ta upp plats i kylskåpet i köket. Dock är vårat vitt och inte med pepsi-logga som på bilden :)


I morgon blir de till att åka till storstaden och titta på SM i bugg!! Har hållit tummarna för att våra duktiga dansare från klubben som är där och dansar idag!


Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-06-01 18:32:52

Hej!



Undrar vart ni köpt en sån kyl och hur mycket den kostade? (: Mvh Veronica

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-04 16:06:55

Hej Veronica!



Vi har köpt den på tradera.. så de är bud.. jag fick den för 1400 kr... bästa vi köpt inför sommaren :) Sök på Cooler på Tradera, de finns även att köpa direkt på företaget Motoerevo men då är den dyrare!



Mvh

Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela