Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nya frillan..

Publicerad 2010-03-30 19:47:24 i Allmänt,

Jag har fått så mycket beröm så jag blir generad! Här kommer de lite bilder på hur jag nu ser ut i håret!
 Min tjejsida och min killsida.. perfekt när man dansar både som kille och tjej i bugg!


Numer är jag också kursledare i Bugg.. blev klar i helgen... Eller klar blir man väl aldrig.. men jag är nu nybörjare som kursledare kanske man kan säga.. de saknas erfarenhet! Men de planerar jag skaffa mig :)


Snart är de påsk! Förra påsken var de varmt och skönt... balkongfest...

Detta påminner mig också om att jag och min kära snart firar ett år! Jag har kidnappningsplaner! hehe

/M

Kommentarer

Postat av: Elin Levin

Publicerad 2010-03-30 21:16:48

Hallåj! Det var inte igår.. Du är verkligen jätte fin i håret. vi måste träffa er nåt. Massa kramar Elin

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-30 22:09:52

Hej!!! Ja, vi får ta och dra ihop något SNART!!!! Vore jätte skoj! KRAMAR

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-01 00:50:23

oj så fin i håret, så önskar jag att min partner vill klippa sig med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela