Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Gammal??

Publicerad 2010-06-08 20:39:10 i Allmänt,

I fredags klippte jag mig inför fotografering i Lördags... Vad gör min frissa då??? JO, hon visar mig tre jaaaa... TRE vita hårstrån mitt i huvudet på ungefär samma fläck... Jaha, då har de börjat mammsen var vithårig vid 33.. så jag har inte sådär jätte många brunett-år kvar nu... Bara att gilla läget, kan ju inte göra något åt saken iaf..

Känns lite konstigt på nåt vis.. man känner att man blir äldre.. Gråa hår, sambo i hus och så har jag klippt gräset idag... Är inte de vuxenpoäng så säg..


Tur att man inte är äldre än vad man gör sig!


/M

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-09 10:34:55

Attans stumpan vilka fina bilder:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-09 22:34:45

Fin du är!

Postat av: Jess

Publicerad 2010-06-10 06:19:39

Och tur att du är så grundsnygg iaf så att åldern inte skadar så mycket... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela