Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Huvudvärken

Publicerad 2010-01-20 17:56:01 i Allmänt,

Förföljer mig!!! fy attans... var hos napprapaten idag tydligen går jag och spänner mig... utan att veta om de! Hon tryckte på en punkt bakom vänster öra och så i ansiktet.. jag säger satan! De blev mycket bättre men de är ännu inte helt bra... Ska väl sluta vara en sån spännis kanske.. svårt dock när man inte riktigt har koll på att man spänner sig!

Annars har livet tagit fart.. galet att julen är slut slut slut.. julegranen är avklädd men har inte kastats ut ut ut.. men snart så. ;)

Dansen är i full gång, har aldrig haft så fulla kurser på dansklubben! Lekrum är ordnat också om man inte skulle kunna få tag i barnvakt! Bilder på dessa målningar kommer..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela