Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Rummel...

Publicerad 2010-02-16 17:51:52 i Allmänt,

Är ett riktigt roligt kortspel som vi spelade i helgen på min första vintercamping som skedde i Bjursås! Har haft en underbar helg med god mat och annat onyttigt... solsken och promenad samt shopping! I riktigt trevligt sällskap dessutom!

Jag är fortfarande dö less på min rygg dock.. Men jag tänker inte tjata mer om de än såhär..

Ikväll blir de jaktstart och popcorn för mig själv i soffan! Ta de lungt är läkarens råd till mig så.. ja jag får väl göra de då.. ta de lungt, min rygg och jag...  Är de inte konstigt att man inte vill något hellre än att träna när man inte får...

På lördag är de tävling i sundsvall...håll tummarna att jag kan tävla!

För övrigt så ser jag tydligen ut som en väldigt söt ko när jag tuggar.. bara så att ni vet ;) Ja, min kära har överöst mig med komplimanger igen hahahaha. Han har sitt egna sätt att ge komplimanger... Tur att jag tål de... han säger faktiskt fina vanliga normala komplimanger ibland också,...

/M

Kommentarer

Postat av: P & L

Publicerad 2010-02-16 18:59:48

Hej. Ja kortspelet var nog roligt för somliga./Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela